Kiitos tämän säikeen kirjoittajille.

Jäähdytysnestesäiliön siirto pois tieltä. Sokka irtoaa kampeamalla sitä ruuvimeisselillä nuolen suuntaan.

Säiliö on kolmesta kohtaa kiinni, mutta vain yhdessä on sokka.

Letkun kiinnike kannattaa avata, jotta säiliön saa riittävän kauas syrjään.

Jäädytysnestesäiliö siirrettynä pois tieltä. Yhtään letkua ei tarvinnut irrottaa. Muista irrottaa akku tässä vaiheessa.

ABS:n ohjausyksikkö on kiinni neljällä torx-kantaisella pultilla.

Irrotettu. Yhtään jarruletkua ei tarvinnut irrottaa eikä jarrunesteiden kanssa pelata.

Liittimen kannen avaus. Tämä vaihe ei taida olla aivan pakollinen. Kansi avautuu vääntämällä kannen reunaa ulospäin molemmilta puolilta.

Avattu kansi.

Liittimen irrotus ohjausyksiköstä tapahtuu vetämällä lukitusmuovia ulospäin noin puolet liittimen mitasta.

Kansi tuli avattua osittain rautasahalla, osittain dremelillä. Kannattaa sahata tarkkaan liimasauman kohdalta, jotta saha osuu piirilevyn reunaan eikä komponentteihin, jos vahingossa sahaa liian syvälle.

Piirilevyn reuna näkyy avatusta saumasta.

Kansi avattu. Mitään vikaa ei kuitenkaan näy missään. Liitinten puhdistus ei auttanut.

Läpivientien ja suurempien pintaliitosten tinaukset kertaalleen sulatettu. Nyt toimii.

Liimattu ja asetettu paikalleen.